Advance Joint Health Tablet







Saya nak share satu produk shaklee yang saya bagi kat abah saya makan. Abah saya ada masalah lutut hingga menyebabkan beliau rasa tidak selesa untuk berjalan, duduk terlalu lama dan ketika menunaikan solat.

Alhamdulilah setelah hampir sebulan, beliau rasa ringan, tiada lagi masalah lutut seperti sebelum ini.

Ini adalah testimoni dari abah saya sendiri. Malah Shaklee juga claim yang pengguna boleh rasa kesan seawal 5 hari selepas mengambil Joint Tablet... So berbaloi beli sama ada untuk diri sendiri atau untuk parents yang sering mengadu sakit - sakit sendi. Sms / whats app email atau call saya untuk sebarang pesanan dan pertanyaan.. trust me..memang berbaloi beli... 


Ruzliana
Shaklee Independent Distributor [ID No: 889781]
019-7633558 / ruzliana.mazli@gmail.com

No comments:

Post a Comment

 
Download this Blogger Template From Coolbthemes.com